Montessoricafé 29 november 2018: Opvoedvragen

Op donderdag 29 november is het jaarlijkse Montessoricafé. Ook dit jaar belooft het weer een hele interessante en leerzame avond te worden. We gaan het namelijk aan de hand van opvoedvragen hebben over Montessori opvoeding thuis. Er zal een panel aanwezig zijn, met leden die vanuit hun verschillende achtergronden, kennis en ervaring, met ons in gesprek gaan over opvoedingskwesties. De avond is interactief.
De vragen zijn inmiddels verzameld en het panel is zich aan het voorbereiden. Het belooft een interessante en leerzame avond te worden. Natuurlijk sluiten we af met een gezellige borrel. We beginnen rond 19.30 uur.

Aanmelden is niet verplicht, maar voor de inkoop wel handig, via  bestuur@stichtingvriendendms.nl