[sta_anchor id=”helpen” /]Er zijn verschillende manieren hoe u de school kunt steunen, namelijk:

• Schenking
    Ouders van leerlingen, oud-leerlingen en andere betrokkenen kunnen Vriend van de Delftse Montessorischool worden. Vrienden schenken jaarlijks een bedrag naar keuze aan de Stichting. De Stichting is door de Belastingdienst gekenmerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), waardoor schenkers kunnen profiteren van fiscale voordelen.
  • (eenmalige) donaties
    Naast de Vrienden, die jaarlijks doneren, is het uiteraard ook mogelijk eenmalig te doneren.
  • Sponsoring
    De leden van de Stichting benaderen instanties en-of bedrijven met de vraag op financiële en-of materiële wijze steun te bieden.
  • Subsidies
    De leden van de Stichting proberen via (eenmalige) subsidies financiële of materiële middelen te verwerven.
  • Activiteiten
    De Stichting zal diverse activiteiten gaan organiseren om geld in te zamelen en aandacht te vragen voor de school. Zo zijn er de bekende netwerkbijeenkomsten, het Montessori-café en deelname aan de Rabo Fietstocht activiteiten die georganiseerd worden.
  • Volg ons op social media
    De stichting is actief op LinkedIn en Facebook. Door ons actief te volgen en berichten te delen wordt ons netwerk groter en kunnen we meer mensen bereiken met onze wensen. Daarnaast weet je meteen ook waar wij mee bezig zijn.

In overleg met de directie en het team kunnen afspraken worden gemaakt over eventuele wederdiensten, zoals de schoolruimte gebruiken voor een presentatie of overleg.

[sta_anchor id=”doneer” /]Doneren

Op dit moment is doneren mogelijk door zelf een overschrijving te maken naar ons rekeningnummer.

Graag ontvangen wij uw donatie op bankrekeningnummer:
NL18 RABO 0163 3422 02, op naam van Stichting Vrienden van de DMS.

Wilt u liever een schenking doen, neemt u dan contact op met het bestuur van de stichting via:

bestuur@stichtingvriendendms.nl